Działając w branży usługowej lub sprzedając odzież czy też inne produkty, trzeba mieć się stale na baczności i promować swoją firmę, żeby nie zostać „połkniętym” przez konkurencję. Sposobów na skuteczny marketing jest całe mnóstwo. Z pewnością w dobie Internetu bardzo ważne jest to, żeby zadbać o atrakcyjną stronę internetową z ciekawą grafiką oraz reklamę w mediach społecznościowych. Jednakże błędem jest przeznaczanie wszystkich funduszy na promocję w sieci. Aby dać sobie szansę na dotarcie do jak najszerszego grona potencjalnych klientów postawmy także na materiały drukowane. Przykładem mogą być tradycyjne ulotki, plakaty, billboardy, jak również cieszący się w ostatnim czasie rosnącą popularnością roll up. Cena tego typu reklamy jest bardzo przystępna więc nie powinniśmy się zbyt długo zastanawiać nad tym, czy warto zdecydować się na jego zamówienie. Bo jak najbardziej jest to opłacalna forma reklamy.
Czym jest roll up i jakie są jego zalety?
Roll up można przyrównać do dużego plakatu, tyle że nie jest on wieszany na ścianie czy tablicy, tylko wyposażony jest w specjalną kasetkę, z której wysuwamy grafikę, a następie mocujemy ją na tak zwanym maszcie. Najpopularniejsze wymiary roll upów to dwa metry wysokości i około metr szerokości. Ta forma reklamy doskonale sprawdza się na różnego rodzaju targach, eventach oraz warsztatach. Ponadto baner może znaleźć zastosowanie w galeriach handlowych, salonach fryzjerskich, kosmetycznych, jak również w sklepach odzieżowych. Do największych zalet roll upów zaliczamy to, że po złożeniu zajmują bardzo mało miejsca, dzięki czemu przez problemu możemy je przewozić, a także w kilka chwil możemy je przestawić z jednego miejsce na drugie. Jakie jeszcze zalety ma roll up? Cena z całą pewnością jest kolejnym argumentem przemawiającym za złożeniem zamówienia na baner promujący markę. Wpływ na to ile zapłacimy za roll up ma m.in. ilość grafiki i jej nasycenie, ale nawet przy bogatej kolorystyce cena jest stosunkowo niska… Chcesz zdobyć szczegółowe informacje odnośnie projektu roll upu? Zatem zapraszamy do kontaktu!